MINA FINA DAGAR!<3

HALLOJJJJJ!:D
Husse har inte bloggat på länge, har inte haft tid typ, mest vat med kompisar o så, aja
Jag o mina grabbar har vart i club sensation fettt chill ! ett rent ÖSS helt enkelt träffa jävligt många kompisar där, det gör saken mycket bättre, men en sak gjorde mig inte på humör, den saken vill jag inte ta upp! men same shit, det va iallafal en jävligt trevlig kväll med boysen! vi hade underbart kul:D,

Nästa dag va vi på emma hjertstedt fest, det va kul kul, men hände massa tråkiga saker synd synd, men vi hade trevligt med ett trevligt folk, puss på kvällen!

Skolan, vad ska vi säga om den , den är jävligt FUCKED UP! orkar inte vakna på morgonen KL 8 :S fyfan! aja men det måste man göra endå så;) har haft massa prov o så, det har väl gått ganska bra(Y) Det roliga är att man träffar massa kompisar o så,!

Igår va jag på ÖFF träning det va gött gött, men man spela ju inte så bra(N), får la visa nästa gång!(Y) slut snackat om saken, men man har jävligt bra med spelare det är kul, och man känner några av dom, fast dom inte går i samma lag,(Y)

IDAG!!!!! FERREMODE! Idag äre fest i mjölby, fast vi har nog tänkt oss dra till skylten först i lkpg, men vi får se helt enkelt , aja luan ska ha fest och hoppas det blir en rolig fest annars äre bara o dra hem, bor några meter därifråm;) aja MAN hoppas på det bästa !(Y)

PUSS PUSS PÅ ALLA!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0